Vad göra?

Sjukt mysig dygn har spenderats i Gimmen. En sjö, en inglasad balkong och en flaska rosé misslyckas väl i och för sig aldrig, men man blir ändå så glad i själen. Sov gott gjorde jag också, efter att ha snott dubbelsängen mitt framför ögonen på Joanna och Johan. Försvarar mig med att ni kan cykla hem imorgonkväll, eller nåt:)

Men det höll på att gå åt skogen med planeringen, på grund av min kära far. Om det är någon som någon gång blir lite irriterad på mig för att det är lite virrigt så kan jag bara meddela att det inte är mitt fel. Det är helt klart en genetisk defekt som är helt ofrivillig. Men tillslut kom vi iväg - i en bil med körförbud - vilket resulterade i en sväng till Hedemora idag också. Kanske inte världen metropol, men en trevlig bilbesiktare hade de!

Så efter alla dessa utflykter är jag nu väldigt trött och försöker planera mig kväll. Går sådär. Skutan? Handla? Äta? Jobbet? Trött! Bil? Alla dessa frågor och ack så få svar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0