Händer lagom, händer inget

Vansinnigt jobbigt att komma igång idag. Efter ett 13-timmars pass igår blir det iof ett likadant idag, så jag känner mig ursäktad. Sover som en kratta gör jag också, sängen är stor och tom och huvudet verkar inte kunna slappna av. Har sprungit och gjort/serverat mat hela natten i mitt huvud. Och inte speciellt bra var jag på det heller så alla kunder var högst onöjda. Så det blir väl på med det stora leendet när tyskarna kommer in genom dörren. Dreams cannot come true!

Insåg förut att det var dåligt med bilder, men eftersom jag fortfarande inte har en kamera och datorn på jobbet ändå inte har några bilder i sig så roar jag mig med att fundera ut bra saker från google. Den här tyckte jag passade bra idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0