Kontroll

Efter bokad flygbiljett fick jag en massa energi och har idag nu fixat massvis med min gamla lägenhet som ska hyras ut igen ju, eftersom Sara tyckte det var en bra idé att flytta nu precis när jag inte hade något annat att fixa. Men jag jobbar på. Så nu är jag översnäll och sitter och försöker se vilken som är den bästa internetlösningen för mina kommande hyresgäster, småflickor från Leksand. Dom är ju inte mer än typ 16 år så jag tänkte väl att jag kunde hjälpa till lite. Synd bara att jag inte fattar ett jota, så nu tar jag nog första bästa.

Idag har jag träffat lite andra människor är Fredda. Det var på tiden faktiskt (inte illa mot han, men efter en och en halv vecka av fyra väggar och en skäggfarbror kan det vara bra att se nåt annat). Var nere på stan och fikade med de enda andra flickorna som är i stan, Malin och fia. Mycket mycket trevligt, så morgondagens planering är ett samtal till Sydafrika (ni vet, sånt där man sysslar med dagligen) och en playdate med Malin.

Och på onsdag ska jag klippa mig, BEHÖVLIGT! För detta spret


är banne mig inte människovärdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0