Behöver er hjälp, på riktigt!!

Jag behöver väl inte förklara att jag är en blödig människa återigen. Det har jag väl påvisat tidigare. Därför vet jag att jag kommer grina ögonen ur mig när jag sitter själv på Arlanda och snart ska lyfta, jag kommer sedan fortsätta grina när jag sitter på flyget och kommer antagligen grina när jag kliver av det också. Och ska det grinas så ska det tänker jag. Därför håller jag på att sätta ihop den ultimata "jag är så ensam och övergiven och gråter så jag skakar"-låtlistan. Maintheme är såklart All by myself med Celine Dion men sen har jag inte så många mer. Så kan ni snälla ge mig förslag på tjejiga grinlåtar nu. Detta är alltså viktigt, så det är nästan förbjudet att läsa detta utan att ge mig en låt. Tiden rinner iväg...

Kommentarer
Postat av: joanna

when you're gone med Avril Lavigne är väl inte så glad... jag tar förresten det här på allvar och ger dig tips trots att jag helst inte vill att du ska gråta en massa. men som du säger, ska det gråtas så ska det. lika bra att få det ur sig fort så kan du vara glad sen!

There you'll be med Faith Hill kanske funkar också... eller Umbrella med Mandy Moore kanske.. vad vet jag. Du kan säkert klämma fram en tår till Fix you också. Jag har i alla fall en låt du kan spara till hemresan: http://open.spotify.com/track/2o1dXMSuM4p6SsI2RREUL6

kram

2010-01-11 @ 14:43:11
URL: http://joannaland.blogg.se/
Postat av: Jonna

Michael buble - Home

Mike and the mechanics - Looking back over my shoulder

Tracy chapman - baby can I hold u tonight



Fast egentligen förstår jag inte varför du ska plåga dig, jag skulle haft en hel del partymusik för att få en härlig känsla av 5 underbara månader framför mig=)

2010-01-11 @ 15:01:58
Postat av: pepp

Goodnight and go - Imogean Heap

Som jag hade dig förut - Winnerbäck och Melissa Horn

Fix You - Coldplay



Allt för den här gången och jag vill inte heller att du ska gråta men jag förstår dig

2010-01-11 @ 15:05:40
Postat av: johanna

Jag är ju så förbannat hemkär Jonna, så jag planerar att grina som bara den först, sen köra partymusiken. Det är en helt annan låtlista som skall spelas någonstans ovanför Egypten, typ.

2010-01-11 @ 17:33:29
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: rebecca

Hahah, de hade jag latt kunnat ge lite tips pa men jag vagrar vara delvis ansvarig till att du grater. Sa det sa!

2010-01-11 @ 20:47:11
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: rebecca

Hahah, de hade jag latt kunnat ge lite tips pa men jag vagrar vara delvis ansvarig till att du grater. Sa det sa!

2010-01-11 @ 20:47:56
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: tess

jag kan hjälpa dig att gråta lite! inte för att jag vill att du ska vara ledsen men ibland är det ju skönt att gråta och behövigt.. jag tänker bara skriva michael bublé - lost och sen typ alla kurt nilsenlåtar som är lite lugnare. jag gråter ögonen ur mig varje gång, av någon anledning. sist var det för att jag saknade alla mina vänner så det kanske passar bra?:)

2010-01-12 @ 20:27:20
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0