Tradition som tradition

Vi har startat en liten tradition i familjen, nämligen den att en gång per månad ska vi ringa och bråka med ComHem. Och jag börjar tro att ComHem själva har anammat denna fina sed för de gör då ingenting för att försöka stoppa oss. Tvärtom skulle jag vilja säga. MEN, inget ont som inte har något gott med sig. Jag blev helt enkelt arg, fick honom att ta bort en halv faktura och se till att jag fick mitt kanalbyte right away. Resultatet: Nu har vi massvis med kanaler som vi inte ska ha.

Men jag antar att det bara betyder att det kommer bli fel i slutet av månaden igen och att jag då får ringa och bråka igen. Traditioner är ju ändå till för att inte brytas.

Kommentarer
Postat av: Ola Eriksson

Hej,



Vi har haft ett litet internt problem som gör att vi under en tid frivisat våra tv-kanaler. Detta har alltså inte någonting att göra med din kontakt med vår Kundservice.



Frivisningen är givetvis ingenting som ska påverka dig som kund (mer än att du kan se på fler kanaler än vanligt), så jag hoppas verkligen att vi kan ta och bryta traditionen så fort som möjligt och att allt fungerar som det ska framöver.



Om du skulle behöva komma i kontakt med oss igen kan jag även tipsa om att vi finns på Twitter också, kika på twitter.com/ComHemAB



Hälsningar,

Ola Eriksson

ansvarig sociala medier

Com Hem, http://www.comhembloggen.se

2010-12-13 @ 09:36:07
URL: http://www.comhembloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0