Så besviken

Jag anar att jag nämnt detta tidigare, men det är så fruktansvärt nerslående varenda gång jag kommer på det. Ni vet Foo fighters, bandet. Om ni inte gjort det tidigare; lyssna på en låt medan ni tänker på sångaren. Den snyggaste person ni kan tänka er dyker högst troligt då upp i huvudet. Om ni sedan googlar på bilder så kommer ni bli SÅ besvikna. Karln låter som en grekisk sexgud och ser ut som en grekisk tragedi. Eller det var väl å ta i kanske, men han håller i alla fall inte röstmåttet. Han ser helt enkelt inte ut som han låter. Dessvärre. Eller det kanske är bra i och för sig, annars hade jag nog sagt upp hela mitt liv och gått och blivit groopie.

Lyssna: Foo Fighters – Long Road To Ruin
Titta sen: Foo Fighters

Hur som, ledsamt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0