God förjul

Igårkväll var mamma och pojkarna i Stockholm och vi hade lite familjehäng hemma hos morbror Pecka. Riktigt trevligt var det. Matilda är sjukt rolig. Om man låter som en mygga och "sticker" henne med fingret så säger hon "aj" varenda gång. Jätteroligt om man är 25 år kan jag lova.

Idag har jag och Fredda haft en lite julklappsutdelning också. Vi ska ju splitta på oss i några dagar nu. Jag fick biljetter (två stycken) till Lindström och Schyfferts hem-show. Och jag tänkte ta med Fredda, så ni vet. Fint med middag och allt. Superduper bra!

Sen fick vi en julklapp av ComHem också. Gratis HD-film från vår box. Yey sa vi. Hela Juldagen sa de. Tack då - då är vi ju inte hemma.

Men nu ska jag duscha och sen bege mig in till stan och möta upp bröder för sista julklappsinköpen innan det bär av till Dalaland och JUL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0