Dag 22, det här upprör mig

Försökt jättelänge att komma på vad. Men det var sannerligen inte lätt där här. Jag vet att det finns saker som jag blir förbannad på, känner de bara inte just nu. Det är nog så jag jobbar, på dagsbasis. Vad som eldar upp mig till skyarna ena dagen får knappt en axelryckning nästa dag. Just nu har pojkvännen min satt på en mycket skön låt som verkligen inte framkallade upprördhet, så jag är blank (och han har spelat den säkert 15 gånger på raden nu, så det finns liksom ingenting ilsket kvar i mig). Men om ni vill kan ni säkert hitta både det ena och andra ilskna/bittra inlägget i bloggen. När jag är arg på grannen för att han duschar eller på hela USA för att de är korkade - eller annat viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0