Dag 18, min bästa födelsedag

Hehe, med risk för att bli tjatig.

Bästa födelsedagen; 20 volym 2.

Det var alltså dags att bli 25 och min åldersnoja gick att ta på. Man kunde skära den i bitar och hänga upp i julgranen. Jag befann mig även i Kapstaden bland 19-åringar. Gjorde inte det hela bättre. Så när Jenny frågade vad jag önskade mig svarade jag det enda rätta; en 20-års fest. Och det fick jag, med allt som kan tänkas medfölja (läs billig äcklig tequila). Det var en massa massa folk där som jag inte kände och som garanterat inte kände mig (de flesta grattade mig därför snällt på 20-års dagen), Jens hade bakat cheesecake, vi dansade hela natten till musik som spelades från en bärbar dator (utan extra högtalare) och avslutade med en walk-through på makkedonken.




Det var till och med en sådan fab fest att jag hann med ett klädbyte... (hade ingenting att göra med att klänningen vägrade sitta uppe när jag skulle skaka rumpa och dansa limbo).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0