Biografen blev bastu

Vi skulle gå på bio idag. Jag hade liksom laddat i någon vecka sådär. "Älskling, kan vi inte göra något kul nu när vi snart ska sära på oss i fem (5!!) hela dagar" har gått hett. Så bio blev lotten. Men då går karln och blir sjuk. Hela lägenheten är en bastu på grund av det där aggregatet som ligger i sängen. Something is cooking. Så jag funderade på att gå på bio själv, för någon gång ska jag göra det. Men det var bara ett problem, jag har noll med kronor på kontot och det var han som skulle betala. Attans.

Så jag tittar på den där serien på tv4 istället. Han som är polis spelar bra ibland och rätt uruselt ibland måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0