Weekend 30-2010

Måndag igen, näst sista jobbveckan!

Det har varit en bra helg! Efter min oerhört hårda arbetsdag i lördags begav jag mig till Leksand och hängde med becka, igen. Tittade på oerhört vackra kort på henne och Isak (Jag tror på tomten, i neon på tröjan) och försökte lista ut vilket hus som var vilket på Astrid Lindgrens värld. Viktiga saker det där (vi kan förresten meddela att de har gjort fel färg på Madickens junibacken - dåligt). Sen körde jag hem lillebror från krogen och tog mig en lång fet sovmorgon!

Igår blev det sedan häng med fam Karlström, en vinst i settlers (såklart, var inhyrd av Isak för att slå Ida), mat på Bygatan (efter en alltför lång fundering på vad man skulle kunna gära - så allt annat hade stängt), någon form av urballning och skrattattack på Hemköp och slutligen Sunes sommar och komponering av, högst hypotetiska, gästlistor till bröllop. Det blev lite för många så det blir nog inget bröllop...


Såhär såg den ut - innan den fylldes. Hehe...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh det är så fint och mysigt på Junibacken. =)

2010-08-02 @ 23:55:47
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0