Sargad

God morgon. Typ. Jag har ont i hela kroppen dagen till ära. Dagen som för övrigt är min och Skäggs tvåårs dag. Igår spelade jag fotboll. Det är det som gör ont - inte två år alltså. Matchen var det värsta jag varit med om kan jag säga. Riktig grismatch med en publik som man trodde bara förekom på derbyn i La liga, eller nån annans superliga. De buade, psykade, hånade osv. Deras ledare lika så. Domare var en tvärhand hög och vågade inte blåsa för någonting, så resultatet för vårt lag blev två personer skadade samt skråmor på de resterande 9 på planen. Själv besitter jag ett snyggt biceps blåmärke och revor (ser ut att komma från dobbad) på båda underarmarna. Resultatet för deras lag var att de mest var förbannade - och grinade. Sen var de 14 år hela bunten också. 1-1 blev det tillslut, efter många om och men.
Men nu ska jag till skolan.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja visst ska jag det, då räknar jag med hejaklack=)



24 oktober 14,30. Vilken hall vet jag dock inte....

2009-09-14 @ 14:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0