Toffel

Eftersom jag inte får så många kommentarer kan jag gott svara på en någon gång ibland:
Anonym. Jag vet inte vem du är, men antagligen är du någon jag känner, eftersom du har hört att det går rykten om mig (känner mig som storbloggare). Och ryktet går nog mest om mig bland folk jag känner, med tanke på att det mest är folk jag känner som läser (lite mindre storbloggare). Eller mest och mest, med tanke på besökarantalet borde jag snabbt kunna identifiera varenda en av dem(liten bloggare). Det är ju även bara folk som jag också känner som över huvudtaget vet vem jag är. Men oavsett om jag vet vem du är eller inte så är du varmt välkommen hit till mig.
Sen för att bemöta dessa rykten så kan jag nog med stor sannolikhet säga att de är sanna. Typ. Om toffel menas att jag inte längre verkar ha så kul när jag går ut (för lite Aqua på dansgolven numera), inte tål rödvin, tycker att min säng är förbannat skön och är aningen kär. Om toffel menas något annat så är det antagligen sant ändå. Sen är det absolut så att jag har det bra här hemma, med det inte menat att jag aldrig går ut. Nejdå, idag har jag varit ute två timmar på föreläsning. Igår var det tre timmar. I onsdags var jag ute och sprang - i ca 25 minuter. Otoffligt va =)
Och till sist; hur går det med Sydafrika? Även där kan vi konstatera att du antingen känner mig eller är en oerhört hängiven läsare, eftersom du håller koll på dessa detaljer. Mitt svar är: Den som det visste. Jag har skickat mail och frågat, hon från mitt universitet har skickat mail och frågat. Jag har varit på god väg att leja min mormor att skicka mail och fråga (hon skulle nämligen inte gå med på att ringa. Hon tyckte det var för dyrt att ringa inrikessamtal till en fast telefon i Östergötland i somras). Men inget svar. Så jag försöker motivera mig att söka stipendier för att planeringen skall gå lite framåt, men det är inte så kul för allt jag kommer fram till är att jag inte har några pengar, att jag behöver massa pengar samt att jag ändå inte vet om jag får åka. 3*ångest alltså.
Det var kul. Känner att jag har en bra kontakt med mina läsare. Nu ska jag ta mitt snörvlande jag och gå och lägga mig i sängen (hehe) och titta på How I met your mother, och återigen försöka ringa till mitt värdelösa elbolag som inte har ett kösystem, utan upptagetton direkt.

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha! Har du oxå en anonym kommenterare... ;( Min är dock lättidentifierad: mamma! :) Hoppas vi ses på lunchen idag!

2009-10-09 @ 07:41:04
URL: http://bara-jag.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej, det var ju jag! Cmilla =) men jag fattar inte varför jag blev annonym, jag fyllde i mitt namn...men men, så kan det gå. Skönt att du har det bra hemma iaf =)

kram

2009-10-09 @ 08:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0