Lillebror

Idag flyttar min stora lillebror hemmifrån. Johanna, jag alltså, är makalöst stolt och lite rädd nästan. Han, den lilla skitungen, i stora världen. Och med tanke på att Hanses grät när lillhanses flyttade till Näsbyggebyn (1,5 max 2 km från föräldrahemmet) tycker jag har rätt till att vara lite rädd. För den lilla ska flytta till Spanien. Till Madrid. Förvisso bara till jul till att börja med, men med tanken att åka tillbaka i vår. Lillen.


Jag tänker på dig i alla fall och jag hoppas ni får det hur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: mariah

madrid av alla ställen?! det är tillräckligt jobbigt att dom bara flyttar hemifrån! hehe

2009-10-18 @ 14:31:05
Postat av: Karin

Jag ror inte att jag gör något särskillt då... Hur så?

2009-10-18 @ 16:52:23
URL: http://kainrygge.blogg.se/
Postat av: Karin

Nämen så förargligt! Så, fixat! Det vore jättekul! Jag jobbar inte iaf... :)

2009-10-18 @ 17:45:08
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0