I härbret

Befinner mig nu i den mycket exotiska husformen härbret. Hemma hos mamma alltså. Och jag kan inte säga annat än att det är underbart här. Mitt i mörkret ligger en liten oas där det är tända ljus överallt och en utsikt över hela siljansnäs gatulampor vilar utanför fönstret. Hon ville bygga en oas och visst banne mig har hon lyckats. Jag har nu två favoritplatser i världen, mammas hus och pappas hus. Men våga inte kalla mig familjekär eller något.

Älskling, önskar du var här!

Imorgon blir det lite studerande först, sen hoppas jag att alla nära och kära som befinner sig i kommunen bjuder upp till dans. God natt!

Kommentarer
Postat av: cisci

MYS! jag önskar jag vore hemma. längtar efter er. p.s måste få besöka den där oasen någon gång inom en snar framtid.

2009-10-30 @ 12:01:57
URL: http://cisci.blogg.se/
Postat av: Joanna

vadå dans. det var inte bokstavligt talat va...?

2009-10-30 @ 20:36:58
URL: http://joannaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0