Massa kärlek!

Sitter i soffan och tåflörtar med min pojkvän och måste försöka vända en dygnsrytm som inte riktigt går hand i hand med mitt liv. Att gå upp halv tio på morgonen borde kanske inte vara omöjligt, hehe. Inte att gå och lägga sig innan klockan två heller kan tyckas. Jag sitter alltså och laddar för sängen.

Under tiden saknar jag mina syskon. Hela bunten. Så i helgen blir det hemfärd. Har dock inte meddelat chaufförerna Herman/Hanses detta än (ringer i morgon), men det ska nog gå bra. Har ju hört att det vankas mängder med fikabröd på lördagsförmiddagen! Sova var det, sova!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag finns på Moravägen 36 (eller om det är typ 104?)

2009-10-27 @ 23:56:35
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0