Då var det klart

Japp, för 14,5 timmar sen blev jag klar med det där eländet. Gick dit med känslan av att G sätter jag, VG om jag har tur. Gick ut med känslan G med mycket tur. Våra kära lärare hade nog inte riktigt räknat med att vi skulle skriva svaren också, för hand. Det tar nämligen lite tid i jämförelse med att bara tänka dem. Han 4,5 frågor av 6. Men vi får väl se. Skönt att den är gjord i alla fall, för den här gången.

Sen tentafestade vi i alla fall. Måndag som det var. Grannarna ringde Securitas, utan att plinga på först, som vanligt. Fegsvenskt. Tur att det inte var hos oss vi var =) Jag vill dock med en bild förklara hur vuxen och duktig jag blivit. Detta var vad jag hade med mig hem!!





Nu ska jag i alla fall till skolan igen. Nu kursstart idag. En till kursstart imorgon. Seriösa Johanna ska läsa 200% i några veckor nu. Ligger inte på latsidan i alla fall. God morgon på er!

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha. De ar Adde som har hand om Christopher Kanes tillverkning i Kina, sa Rihanna bar pa sa satt lite Addes klader.. Typ. Och jag har pa mig lika som hon pa bilden nedanfor... For jag var med och fixa med tillverkningen ocksa. Sa var det med det =P

2009-10-27 @ 15:44:52
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0