Vilken dag

Tanken var att jag skulle studera idag. Det har jag i och för sig gjort, jag har skrivit ner fem och en halv rad om vad jag inte ska skriva om. Men efter en titt på tv-tablån kan det snabbt konstateras att det blir sport idag, från och med nu. Om man inte kan kalla en tävling mellan ett ånglok, en bil och en motorcykel på Top Gear som sport, för det är vad jag har tittat på hittils.

Planen är i alla fall: 14-16 LFC i Damallsvenskan (man måste ju stötta dem ,de har ju faktiskt vunnit SM-guld). 16-18 Osäkert, kanske blir någon film - så det är väl inte så mycket sport kanske. 18- ca 20 Mora-Leksand. 20-22 Barcelona. 22-00 Madrid derby. Min kära tyckte det var tur att han befann sig någon annanstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0