Tyst och ensamt

Det är väl inte så att det märks att jag är själv i lägenheten, eller själv i Linköping till och med, och inte har så många att prata med? Om blogg.se krånglar för alla er andra är det antagligen för att jag överbelastat det hela. Men det är ju så tyst. Igår ringde jag till och med pappa två gånger på 45 minuter, vilket inte händer ofta vill jag lova. En av gångerna för att rådgöra med Mini om vem som var bäst i Idol, vettigt. Men jag har i alla fall lyxat till det lite på kvällskvisten med choklad, blomkål och en GT virgin, tonic alltså.


Nu är det bara en halvlek kvar på min sportdag, och sen blir det väl sängen - sista kvällen själv på ett tag, puh. Det får nog vara det på bloggen för dagen.

Kommentarer
Postat av: Cmilla

Mmmmm....choklad och blomkål. Vilken härlig blandning ;)

2009-11-08 @ 05:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0