on a roll

Nu mina damer och herrar är jag blotta 24 timmar ifrån total frihet. Skumpan är inhandlad (fakstiskt på riktigt, den åker fram när vi redovisat klart imorgon), kvällsfesten är inplanerad och det är bara blotta tio timmar ångest kvar (har till och med inhandlar migränmedicin för att stå ut den sista eftermiddagen). Där efter ska jag vara ledig i minst fyra dagar. Kanske längre. Har lite svårt att bestämma mig. Men en helg av frihet i alla fall. Jag kommer inte ens ihåg vad det är! 24 timmar!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Jag tycker ocksa att du spammar, i en ytterst positiv bemarkelse!! Ooooh, men jag ar helt med pa att du ska komma hem. De dumma i de hela ar att jag ar i salen 1-10 och den 14-16 och sen i orebro 17-22.. Men annars sa =) GOOD LUCK pa finalen har nu. Du ar val fortjant din permission hehe

2009-11-25 @ 14:24:12
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0