Längtar

Jag tog mig en mycket välförtjänt sovmorgon. Det bestämde jag mig för redan innan klockan ringde. Då är det ju synd att man inte är smart nog att ställa om klockan. Så egentligen har min sovmorgon mest bestått av att jag 7-minuters snoozat i dryga timmen. Men nu är jag uppe. Konstaterar snabbt att gårdagens solglimt idag blivit en grå dimma - igen.
Annars har jag jullängtan. Jag vill ha snö, ljus, julgran, pepparkakor, KNÄCK, gamla kompisarna, Kalle Anka, dålig julkalender, familjen, paket (är ju inte den som är den som ni alla vet), glögg, julmust och allt sånt. Men till första advent har jag i alla fall blivit lovad att få fixa en julgran till lägenheten. Första advent-helgen är också första gången jag är ledig sen den 17 augusti. Det längtar jag också till. Kanske ännu mer faktiskt. Japp, jag ändrar mig - jag har första adventslängtan!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Gor som jag gjorde har forra aret! hA EN FORSTA ADVENTSFEST! De ar asnajs. Sa kan man ha pepparkakshusbyggartavling och lyssna pa julmysig (later som musik typ med battre stavat lixom hehe) samtidigt som man gar runt i raggisar. TOPPEN!

2009-11-17 @ 04:47:23
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0