L'anglais

Det är mörkt ute. Mycket mörkt. När jag har suttit i skolan och det är mörkt när jag kommer ut känns det alltid som att jag var varit så duktig! Dumt det här med att det blir mörkt så tidigt bara. Dessvärre är dagen inte slut än heller. Nu ska jag sätta mig och fila på min presentation av uppsats som ska göras på onsdag - på engelska. Min engelska är för övrigt fläckfri, i mitt lilla huvud. När den sedan kommer ut är det svårt att höra om det är engelska, danska eller hittipåska jag pratar. Därför kan kvällens sysselsättning bli ganska kul. För att få lite hjälp tänkte jag sätta på hell's kitchen i bakgrunden. Det lär ju bara vara ett ord man lär sig, men det är i alla fall engelska.


Från helgen.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Pahittipaska tycker jag later mer an ytterst intressant, ngt du kan ha en kurs i? Isf ar jag sjalvskriven som elev. Saknar dig goding! Kom hem, snart?! Puss

2009-11-24 @ 14:32:10
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0