Kökshandduken

Till min store förtret, och till skäggherrens stora skadeglädje, har min eminent uppsatta kökshanddukshängare ramlat ner. Någonting om gipsvägg och inte använd plugg säger skägg, och är inte sen om att påpeka att han sa nåt om det redan när jag stod och lekte Martin Timell i köket, vilket jag absolut måste hävda att han inte har sagt. Sedan stoppade han mitt utomordentliga försök till att lösa situationen genom att helt enkelt trycka in skruvarna i hålet igen. Någonting om att väggen går sönder var hans anledning. Nu har han gömt kroken.

Detta kanske inte verkar vara något större problem enligt er. Men där har ni fel. Det är faktiskt ett stort problem. För jag har problem att hitta kökshandduken när den inte hänger där den ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0