Det blev bra det där

En mycket lyckad utflykt blev det. Jag kom hem med detta:


Ett VG på kursen som nästan har tagit död på mig! Yes, säger vi till det. Sen kom jag även hem med det här:


Och det mina damer och herrar är mitt antagningsbesked från universitetet i Kapstaden. 25 januari ska jag tydligen börja gå i skolan på nedre sidan av jordklotet. Galet, säger vi om det.

Därav vill jag också presentera en världsnyhet:

iKapstaden.blogg.se


Efter en tuff holmgång mellan mailkedjor, resedagbok, blogg, facebook, mm beslutade jag mig för att hålla er uppdaterade via en blogg. Det blir nog bra!

Kommentarer
Postat av: cisci

grattis, duktigt du är gumman!

2009-11-28 @ 20:29:14
URL: http://cisci.blogg.se/
Postat av: rebecca'

Woooooho! Jag kommer att ha kvar min resedagbok men mest bara för att det är så. Men jag kommer LÄTT följa bloggen vettu. Fan va grymt. Och Stor Kram till betyget med! <3

2009-11-29 @ 08:39:47
Postat av: Sofia

Va skönt att allt är klart och att det blir av!! Grattis! :D

2009-12-02 @ 14:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0