Weiii!

Frihet!

Nu är det sista gjort med styrelsearbetet, eller jag ska väl bokföra klart också, men det sista stora eventet är över. Vi hade en liten arbetsmarknadsdag idag och det har varit mycket jobb bakom. Men nu är det klart och jag kom hem, slängde av mig finkläderna och la mig i sängen - och njöt framför topchef. Eller egentligen så vattnade jag min basilikablomma först, sen dunsade jag ner i sängen. Men det gör inte så stor skillnad. Så sjukt skönt i alla fall!!!

Det hela skall nu firas med girls night out - vi ska titta på fotboll på sportbar. Tjejigt, jag vet. Med ett löfte om öl och chips fick vi med Hanna - och i och med att vi fått med Hanna fick vi Cmilla till ett "kan Hanna kan jag". 

Annars får jag numera lön för att spela fotboll - den nu. More later om det!



Update. Vad livet är härligt ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0