Studenttips

Jag har tagit åt mig att fixa en studentsammankomst till min bror när han tar studenten nu till sommaren. Den lilla saken. Nu slog det mig dock att man kanske måste fixa lite innan tre dagar innan själva studenten - bjuda in folk exempelvis. Och för att bjuda in folk måste man veta till vilket ställa man ska bjuda dem till. Sen ska man dra ur lillebror vad han vill ha i present, så man kan förmedla det till de som man ska bjuda till det än så länge okända stället.

Så jag ber er nu mina kära vänner (eftersom det nästan bara är folk uppifrån hemorten), ge mig tips på vad/var/hur jag ska göra ihop denna fest till den lille. Ni som läser och inte kommer från Leksandsskogarna får gärna komma med bra tips på mat eller underhållning för de typ två timmarna hon kommer vara med familjen.

Tack och bock!

Kommentarer
Postat av: Mary

Ska det vara neutral mark? Annars e ju ladan hos far din perfekt för ett kalas. Eller hyra båthuset. Sen kör du knytis bland dom inbjudna. Eller plockar ut ett par, tre, tio stycken som är bra på att laga mat och lagar lite buffé mat. Typ paj, pastasallad, bröd, nått kallskuret. Lite ballonger och björkar och långbord i ladan. Perfa!



Gud vad jag kände att jag gick in seriöst för det här! Hahaha

2009-05-05 @ 08:12:58
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: Mary

Roddklubben kostar inte så mkt o hyra. typ en 500, lr nått.

2009-05-05 @ 09:27:15
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0