Mamma och Petrus

Imorgon kommer min älskade mamma och lillebror, nr 2 (Mammas kompis kommer också, men henne känner jag inte direkt...så hon platsar inte under samma adjektiv). De kommer med soffa till mig. Så jag har fått slänga ut alla andra möbler i vardagsrummet för att försöka få plats med det hela, men det ska det bli värt. Kan lova att all uppsatsskrivning skall ske i den soffan hela resterande tid (en vecka bara!!). Najs. Efter den veckan ska det här bloggen få nytt liv också, den ligger lite efter skulle man kunna säga. 

Ikväll har jag i alla fall hängt med tjejerna. Dåligt med det på senaste, men alltid lika trevligt. Vi bakade kladdkaka också, så oväntat. Så nu är jag illamående. Så oväntat.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Weeeeei! Va skojs! Hälsa mammut från mig! Kramis, snart kommer jag heeeeem!

2009-05-22 @ 14:34:42
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0