Lite skola till bara

Femte gången gillt heter det ju, eller hur. Den där tentan jag gjorde utan att kunna nånting härom veckan, den jag inte pallrat mig dit till på de fyra första försöken, klarade jag. Helleluja! Folk muttrar nåt om att det inte är rättvist. Jag tycker det är väldigt rättvist. Eller skönt i alla fall. Detta resulterar i att jag faktiskt (trot eller ej) har en kandidatexamen i affärsjuridik efter nästa onsdag. Dra på trissor. Jag kan tydligen också göra klart saker. Nu är jag ju iof inte klar ändå, men spelar roll. Jag är ju i alla fall klar med nåt.

Nu ska jag knapra i mig yoghurttallriken och trampa iväg till skolan. Skriva ut uppsatsen och korrläsa i tre dagar. Halleluja igen.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

GRATTIS GUMMAN!!!! Du är grym ju!!!!

2009-05-25 @ 15:15:31
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0