Kan det bli en bra dag måhanda

Godmorgon. 

Nu ni, sitter jag här och laddar för att hoppa in i duschen med datorn på toastolen, som vanligt. Jag och Cmilla ska hänga på låset till systemet för att köpa skumpa till inlämningen. I samma moment vi klickar på "skicka-knappen" skall flaskkorken ryka vill jag tala om. Vet dock inte om det blir idag eller imorgon. 

Oavsett så är det champions league final ikväll. Vi blir ett gäng som ska till en annan sportbar (för att se om detta ställe består av nåt annat än 55-åriga karlar i jeansväst - tveksamt dock). Jag ska ta med mig mitt Barca-nyckelband och bli mycket förbannad om de förlorar. Det vore ju så kul!

Så nu peppar vi. Dusch, systemet, korrläsa (vad annars), kanske inlämning och Barcelona. Kan bli en bra dag detta. Kan bli åt helskotta med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0