Back home

Hemma i lägenheten igen. De låg och sov de små människorna när jag kom hem, i varsitt sovrum. Maken till lägenhet får man leta efter. Tre sovrum om man vill =)

Nu sitter jag i min nya soffa - mammas stora. Det är mest stor men mycket skön också. Sitter här och pillar med uppsatsen. Igen. Jag är så makalöst trött på den grejen nu och vill bara bli av med det! Inlämning på torsdag. Skumpan ligger på kylning. Då blir det galej med gitarren (vilket betyder att jag mitt i pillet med uppsatsen måste öva på wonderwall & co) och typ sommarlov. 

Annars blir det en vända på IKEA idag, så ovanligt. Ibland tror man att släkten mer kommer för att hälsa på det stället än mig.

Sen vill jag bara sluta med att gratta Hansesium som tog examen igår. GRATTIS!!!! Bra att nån i gänget lyckas slutföra en utbildning, här går det ju inte undan direkt. (Jag vet, Sara också, men du får inte beviset förrän om en vecka...)

FIN


FINARE, höhö



Kommentarer
Postat av: Mary

Nämen, nu blev jag bestämt lite rörd. Man tackar och bockar! :)

2009-05-23 @ 11:10:59
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0