25-års fest

Det är partaj ikväll. Middag på flamman och en Hanna som fyller 25 år, om några veckor. Nu har vi i alla fall förberett vad vi ska göra för damen ikväll, jodå, förberett var ordet. Sen ska man genoföra det också. Det har vi än så länge inte lyckats med en enda gång. Men må så vara. Det har i alla fall slagit mig att det finns mängder med roliga kort på datorn. MÄNGDER. Kanske ska börja med gissningslekar á la Rebecca, för det finns mycket sjukt också vill jag lova.

Nu ska jag i alla fall in i duschen medan jag tvättar och lagar mat och försöker lära mig en sångtext... In i dimman och vidare.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Göre!!!

2009-05-29 @ 15:26:12
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0