Två blåsor, inga blåmärken - än

Återigen har man då genomgått en säsongspremiär. Jag antar att en dag i orörlighetens tecken lär följa imorgon också, tradition är ju till för att följas. Men jisses så kul det var! Så min sedvanliga blåslagenhet känns värd och helt okej.

Vi förlorade förresten. Tänk vad kul det kommer bli när man vinner.

Nackdelen är dock helt klart bristen på balkong när man kommer hem med sina fotbollsskor som skulle göra J.Lo. grön av avundsjuka för att inte hon kom på den charmanta doften till sin senaste parfymlansering. Mmmm. Och det svettiga understället som gör mig påmind om att imorn måste jag verkligen boka tvättid. Så nu blir det starwars eller american pie 2 medan jag försöker komma på en lösning på problemet. Sen ska jag moffa in mig själv i duntäcket och sova gott, gott, gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0