On Westeria Lane

Sitter här i soffan i mitt nymöblerade vardagsrum/sovrum - och matrum om man vill, och myser med Desperate housewives på tv och tunnbröd med stureost på tallriken. Är mycket nöjd med förändringen måste jag säga, så nu måste jag kanske se till att få hit lite folk å titta. Håller ju inte å sitta här och uggla själv. Eller vad säger jag, jag har ju mina mjukisdjur med mig.

Högt underhållningsvärde på denna uppdatering.

Nu funderar jag på om jag ska ta fram min hemliga sylåda och tråckla ihop några örngott till några prydnadskuddar. Allt för att slippa plugga som man säger. Imorgon blir det våffelbrunch också - som mer blev en frukost för att passa in allas scheman. Tio pip imornbitti ska jag frossa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0