Kvällsbio

Anledningen till att jag inte setts till här på bloggen på ett litet tag är att jag var på bio igår kväll och såg Män som hatar kvinnor - och sen dess har legat nerbäddat under täcket och inte vågat sätta ner fötterna på golvet. Således heller inte nått datorn. Jag har aldrig sagt att jag är morsk, så jag står för min fjompighet, inga problem. Bra film var det i alla fall. Dock kan man fråga sig om det inte går att leverera ett lite bättre uttal när man har EN enda replik på engelska. Men det var å andra sidan bara en replik. Så jag överlever. 

Nu skiner solen ute och jag tar för givet att inge elaka gubbar är ute och är elaka då, så jag tänkte våga mig iväg till skolan en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0