Gissa vad

Haha, ursäkta eventuella felstavningar. Det är sånt som händer en lördag som denna när klickan är halv fyra. 

Återigen är jag alltså hemma en sväng, för att duscha av mig sanden. Ska till Hanna och beställa typ pizza snart, iklädd sommarkläder. Och gissa vad, vi kom tvåa i år igen. Men det här året känns det bäst. Dels för att tredje året i rad är en bedrift, och dels för att vi förlorade mot UngJuren (blivande Jur6). Man skulle kunna säga att Affärjuristerna dominerade i sandlådan.

Vi byggde Elisabeth Terrace Wahlberg i år. (Stavning osäker)

Annars vill jag återigen tacka för alla gratulationer igår, speciellt Pär Hanses fis - en Tackar ödmjukast.

Nu ska jag packa den turkosa påsen och dra på mig shorts. See you on the other side. 

(Åker till sthlm imorn förresten, men det har jag nog redan talat om).

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0