Förbannade länkningsfunktion

Det skulle vara lite copyright-aktigt att ge tillbaka ett sånt fint inlägg som jag fick från Kinatanten när jag fyllde år nu när hon fyller år idag. Kom med nåt eget liksom. Men medierna att nå henne på är begränsade så jag tänkte att jag kunde köra en favorit i repris, från förra året om jag inte missminner mig. 

http://jlu.blogg.se/2008/march/ett-sms-hoppas-jag.html#comment

Någon större hyllning till dig världens bästa Beckasin finns nog inte skulle jag gissa. Jag saknar dig.

Och så säger jag såklart som jag sa häromdagen; KOM HEM!


Blogg.se har slutat publicera min inlägg tydligen. Vet inte hur många ni inte fått se på senaste. Detta är från min sovmorgon egentligen...

Kommentarer
Postat av: kinatanten

Söööt, fick du mitt sms i förrgår?? Hoppas!! Men alltså ja.. Den där bilden. Den kommer nog att förfölja mig tills jag dör om jag känner dig o mina andra kära vänner rätt.. Ojojoj. =P

PUSS

2009-03-25 @ 02:25:57
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Mary

Jag bara älskar den där bilden! :)

2009-03-25 @ 08:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0