Bittert

Det gick ju sådär igår måste jag säga. Men som obotlig optimist man är säger jag att det kunde vara värre. Nu vinner vi resten bara så ska det nog vara lugnt sen... KOM IGEN NU!

Går in på facebook och ser en statusuppdatering "XX XXXX tycker det är kul att Leksand ligger sist i kvalserien". Vi kan säga att jag åkte förbi XX och körde ett Hanses-inspirerat släppa-brandbomb-i-postlådan-knep. Så fick vi tyst på den Västeråsaren.

Nu ska jag ner på stan och besöka apoteket, iklädd mina fina Leksandsskor.

Kommentarer
Postat av: Mary

Tack, tack! Ja, nu är det på tiden att vi ses. Hörs av i veckan tycker jag! :) Pok

2009-03-14 @ 19:25:58
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0