Vilket besökarantal


Hehe, känns som att det är midsommar och att alla mina trogna läsare har annat för sig än att sitta här och uggla, precis som mig. Det är ju inte direkt skrämmande många som tittat in här de senaste dagarna. 

MIDSOMMAR

Har varit hur bra som helst. Härliga människor på besök, härliga kompisar man växt upp med. Ett regn som inte besvärade alls, eftersom det höll sig borta när det skulle. Mysig bystuga, kärlek att krama på. Snart ska vi till hotellet där familjen min jobbar, och vår vana trogen bada bubbelpool. Men som sagt, jag jobbar också. Marknadsföring mot gästerna som är där och äter. Sen blir det ner till båthuset och lite grillning kanske. 

Bilder tänkte jag slänga upp också, dumt nog kan jag verkligen inte hitta kameran. Den ligger nog här nånstans under de sju madrasserna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0