So lonely

Älsklignen har åkt och jag blev alldeles ensam om övergiven. Riktigt tomt, vet inte hur det här ska gå riktigt. Så jag tänkte att nåt måste jag ju hitta på. Men mamma skulle ut och dansa, Petrus skulle hänga med kompisarna, Sara håller på å flytta, Maja åkte till Arboga, Linda ligger nånstans å solar och jag försökte till och med få åka med Joanna till Arlanda och hämta Rebecca, men hon skulle åka tidigare och tyckte inte att jag i baksätet på lilla bilen var en bra idé. Som tur var ringde pappa och bjöd på hembakad pizza samtidigt som lillebror (nystudentad) gick med på att umgås med storasyster lite och ta en paus från flickvännen. Men jag saknar dig redan ändå, skäggfredrik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0