Frisk luft

Nu har jag hittat anledningen till min sviktande hälsa de senaste dagarna. Allt damm som letat sig in i huvudet genom diverse öppningar (mun och näsa alltså). Städningen har tillslut mynnat ut i en ren lägenhet men jag har betalat med 15 nysatacker, några svärordssvärmar och en hel del "tyst katt" och "ge upp" när han hårade av sig på alla pinaler jag precis hade dammat. Men det var det värt, jag känner hur den friska luften rensar mina kanaler i hjärnan. Imorgon ska jag dock förgifta mig själv igen, med målarfärg den här gången. Mamma har fått hela familjen att måla härbre. Jag tänker att det finns vissa solchanser och har redan nu lagt fram bikinin för morgondagen. När solen lyser, ryker tröjan vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0