Sista kvällen

Sitter i soffan i min lägenhet och är lite ledsen över att lämna den skäggige i morgon och åka tillbaka till Dalarna, men han kommer snart efter. Kvällen har spenderats framför ice age (har äntligen lyckats få honom att se en HEL tecknad film)(eller animerad...). Annars är jag glad för jag har haft en härlig helg!

Imorgon ska jag träffa brudparet jag ska fixa bröllop för, så om ni har några smådetaljer till en vigsel och mycket okomplicerad middag, let me know! Billiga grejer då allt är väldigt enkelt. Men nu ska vi ta och sova, och njuta av sista natten för den här gången... Jag vill ha fint väder igen, förresten.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Jag tror att kineserna med glädje skulle skutta runt i otakt till små grodorna!!!!

2009-07-14 @ 19:08:05
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: rebecca

Jag tror att kineserna med glädje skulle skutta runt i otakt till små grodorna!!!!

2009-07-14 @ 19:08:30
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0