Livet är bra

Har varit lite frånvarande, beror på att jag inte jobbat i receptionen - och alltså inte haft något internet. Men nu är jag hos Becka, på väg att köpa godis inför harry potter maraton! Men jag ville bara säga att jag mår bra. Livet är underbart just nu, det enda som saknas är ett stycke skägg. Men han kommer på måndag, så det får vara överkomligt. Lär väl vänja mig inför våren.

Joanna suckar och Rebecca byter kläder - allt är precis som det ska!

Älskar dig Fredrik! (Bild kommer när jag har min dator igen...)

Nåt dåligt dock. Jag tror jag har blivit allergisk.

Kommentarer
Postat av: Fredda

Puss älskling!

2009-07-17 @ 11:48:52
Postat av: Cmilla

VA! allergisk! du?? inte då!

2009-07-17 @ 20:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0