Dubbelsäng

Man skulle kunna säga att jag är lite trött. Sovit stabila nio timmar på två nätter. När väckarklockan ringde i morse tyckte jag det var trevligt och låg och nynnade i kapp med den. Det är i alla fall vad jag tror, för när jag väl vaknade och stängde av den var den på sån volym att hela backgattu och halva Siljansnäs borde ha vaknat. Låg på tvären i sängen gjorde jag också, så  jag hade ingen aning om var jag var när jag öppnade ögonen och hade svårt att förstå varför jag såg fönstret. Tänkte att Joanna nog hade skjutsat mig fel igår. Inte för att jag hade märkt någon skillnad, en säng är alltid en säng - speciellt igår. 

Nu jobbar jag, och borde väl åka hem och sova efter detta. Men jag vägrar på ren envishet att sova bort sommar"lovet" och tänker hänga på Joanna och Emma vad nu de ska göra. Singstar (läses som en uppmaning till dem, och inget annat). Men det blir inte alltför sent ikväll.

På torsdag åker jag till kärleken. Det är nu bara fem nätter kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0