Bröllop och fortsatt allergi

Vad trevligt  det är att ni fortsätter klicka in här trots att jag endast harvat i köket på hotellet de senaste dagarna och därför inte kommit åt någon dator. Men idag kommer skägg och ska underhålla mig - och vad jag vet kommer även internetet då. Mera blogg åt folket alltså.

Ikväll blir det Harry Potter! Den nya alltså, de gamla har avklarats (större delen av dem i alla fall) i veckan som har gått.

Annars jobbar jag ju mest, i köket numera. Har blivit frukostvärdinna och bartender och servitris och kock på gamla dagar. Men det är ändå rätt kul måste jag säga. Igår var bröllopet som jag skulle fixa. Det blev kanon, vigsel ute på terassen och en helt egen ihopknaprad dukning stod jag för. Eller jag stod inte för vigseln alls, stod mest för att flytta borden som stod där innan. Fint blev det i alla fall!

Men nu ska jag åka hem och städa mitt rum hos mormor tills herr mustasch kommer, så han, till skillnad från mig, inte utvecklar en allvarlig allergi. För Camilla, här upp i norr går ju allt lite trögare, så det går hur bra som helst att vara allergisk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej då =) men hoppas att skägget inte drar med sig en massa pollen på nätterna så att det blir värre! Själv har jag slipat spröjsar idag, sjukt tråkigt! Men ska och se HP ikväll också =)

puss

2009-07-20 @ 15:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0