En kväll med allt män aldrig kommer få höra

Jahapp. Då satt man här klockan två på natten igen utan att ha gått och lagt sig. Något (rödvinet) säger att jag inte riktigt kommer komma upp i tid imorgen för att ta mig till skolan heller, så det kommer väl sluta i ännu en dag i sängen tillsammans med min älskade skönlitterära bok. (Och för er som inte vet så är det alltså ett helgerån fem dagar innan tenta. Men vad gör det när man bara dör för att få reda på vad som händer den lilla Hope i Turkiet, eller vad boken nu handlade om).

Well, en bra kväll har det varit i alla fall. Vissa (inga namn nämna, men Hanna) fick kanske lov att gå hem i förtid, men annars var det lugnt och skönt med tre popcorn-popningar och en kladdkaka. Jag önskar så hårt att GI var något för mig, men har accepterat det faktum att det är större risk att mercurius kommer dimpa ner i min filtallrik än att jag lyckas hålla ett någorlunda avstånd från socker och kolhydrater. Jag får helt enkelt sätta mitt beach2009-hopp till gymmet. Så nu förstr väl alla har bra det kommer gå.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0