2008 (enlig mig publ. inatt. men inte enl blogg.se tydligen)

Efter mycket om och men har jag inte alls lyckats med en lika vacker sammanställning av gånget år som Karin. Inte alls alls faktiskt. Men jag letade lite i min hjärna och kom på några låttexter som får representera 2008 från min sida.

What I've felt, what I've known. Turn the pages, turn the stone. Behind the door, should I open it for you? What I've felt, what I've known. Sick and tired I stand alone. Could you be there? Cause I'm the one who waits for you. Or are you unforgiven too?

3 am, now it's 3 am. When will you be back again? Do you think we can keep our love forever more? Did we let it go? Or is it still beutiful? Do we care at all? Lost again at 3 am.

Snabbköpskassörskan i kvarteret där jag bor. Hon är så vacker, och min kärlek är så stor.
Eller =)

Det vackraste jag vet är att se dig när du sover. Här råder stilla frid och jag glömmer både rum och tid. Du ligger här bredvid och jag känner hur du andas. Att älskas utav dig, är det vackraste för mig.

Sommaren är kort, det mesta regnar bort. Men nu är den här så ta för dig. Solen skiner idag.

Haha, det var allt jag kom på just nu. Mycket känslor har det i alla fall varit - både på gott och ont. Mycket gott och alldeles för mycket ont. Sen har jag kommit på ett nyårslöfte också. Ett, enligt mig, ganska bra faktiskt. Jag ska bli en bättre människa. Med det inte sagt att jag skulle vara en dålig en, men det finns alltid rum för förbättring. I vissa fall kanske lite större rum bara. Ifall jag skulle misslyckas har jag ett backup också. Att maila om att jag vill ha platsen i Sydafrika. Det måste jag faktiskt klara av.

Gott nytt år allihopa! Må 2009 bli ett bra år för er, vi kan ju sikta på bättre än 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0