Uppdatering

Om ni skulle undra vem den snygga blonda tjejen som kom in genom dörren är; kan det vara jag. Har nämligen tagit steget tillbaka till den lite ljusare tillvaron i helgen. Känns somrigt och trevligt så nu vill jag bara att snön ska försvinna också så det blir dags för vår!

Annars hade jag en sjukt trevlig helg, som ni kanske sett på facebook, Cisci du ska få igen för det. Kan du ju koma ihåg när det knackar på dörren en onsdagnatt och nån står och ylar utanför med en yxa i handen.

Sen har jag varit och spelat Laserdome nyss. Nu luktar jag illa, är trött och har lite ont i ryggen. 

Det var mitt liv det!

Kommentarer
Postat av: cisci

haha, yeah sure! kolla bara på bilden nedanför, vi är even. I know you like it! hade oxå en sjuk sjuk sjukt bra helg, kan sammanfattas med ett ord- sinnessjukt bra =). puss

2009-02-23 @ 21:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0