Karlstad

Idag bär det av mot Karlstad till Cisci och Patrik. Det är alltså nu det är dags att vara det sjunde hjulet i vagnen, det brända pommeset i happy mealen - eller vad vi nu ska kalla det. Herman är i och för sig sjuk, men jag hoppas ändå att han följer med. Sällan har jag ju ett sådant här tillfälle att vara självömklig, och på rätt hyfsade grunder till råga på allt. Men trevligt ska det bli! Får väl se om jag kommer åt en dator under helgen eller om det blir till att följa eländet på cisci.blogg.se (länkfunktion fortfarande obefintlig).



De som ska med - och som jag hade såhär bra bilder på. För visst, jag är en bra kompis och tog de bästa jag hittade! Snäll Johanna!

Kommentarer
Postat av: Maja

Hahahahahaha. Ring om ni saknar mig ;) Puss!

2009-02-20 @ 16:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0