Pausar i soffan

Sitter och hänger i Joannas lägenhet. De som hör hemma i stan (Linda och Joanna alltså) är i skolan så jag passade på att titta lite på våra bästa år. Igår var vi på coren (Kåren, men de ska väl vara speciella här, nerå) och gjorde musikquiz och lyssnade på Tomas Järvheden. Riktigt trevligt var det. Joanna svarade väl på 95% av frågorna, och jag satte den enda frågan jag faktiskt skulle kunna - sportfrågan. Ett poäng till mig! Järvheden var roligare än jag trodde, absolut. Rätt rå, men roligt var det. Kvällen avslutades med glögg, choklad, yatzy och kasta gris hemma hos Linda och Fredrik. Nu har jag bara lite hänga på stan kvar innan jag åker hem efter en mycket mycket trevlig vistelse i gnällbältets huvudstad.

Kommentarer
Postat av: Karin

PROTEST!!! När blir det besök i den riktiga hufudstaden!?

2009-12-09 @ 23:18:09
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0