Hemmaplan

Jag är tillbaka på hemmaplan. Dagen har spenderats genom att först sova väldigt länge. Inte för att vara så, men jag antar att man sover bättre i en säng än på en tvåsitssoffa. Sen pratade jag med Sydafrikanska ambassaden och hoppas på att jag fick fram mitt budskap. Därefter brände jag pengar på stan. Linser, passfoto och läkarintyg - och ett par shorts till kvällen. Men mest viktiga saker.
Ikväll är det i alla fall julsittning. Jag ska gå dig och representera det äldre gardet,  de där som varit med på alla dessa sittningar en miljon år typ. Sen måste jag ju hålla koll på hur Jur6 klarar sig. Näääää, jag ska ju dit för att äta julmat!!! Så ha en trevlig kväll mina vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0